طنز...

خدایا ...
یه عکس از بچه گیام دارم چشام درشت و مشکی ابروهام کشیده بینیم نقلی لبام قلوه ای خلاصه خیلی خوشگلم
پس چرا ...

الان که بزرگ شدم شکل کروکودیل شدم آخهههههههه؟؟؟؟؟

هییییییییییی روزگار................این چند روز پسرعموم خونمون بود گفتم یه تنوع به پستام بدم من واسش میگفتم اون شاعرانه میکرد میذاشتیم تو4جوک..هرکاری کرد من یاد نگرفتمD:(ولی اون شعرا مال خودم بود).........اینو بگم که یک روز از عمرم بر فنا شد نتونستم یه جمله شاعرانه بنویسم
رفتم بابامو از خواب بیدار کردم گفتم یه جوک بگم شاعرانش میکنی؟؟؟!!!خلاصه با مشت چنان بر فرق مبارکم زد که چن دیقه اسمم یادم نبود:دی
گفت که تو خواب(یا بهتر بگم رویا)دیده که تشییع جنازه من بوده خدا لعنتت کنه چرا بیدارم کردی:دی
خلاصه منم قهر کردم اومدم تو اتاقم(اطاقم اتاغم اطاغم) حدود ده دوازده ساعته بیرون نرفتم از موقعی که قهر کردم داره با صدای بلند مث شاعرا حرف میزنه(بابا جون مهربونیت تو حلقم گرسنمه) و مث اینکه یکی دو روز مدرسه نمیرم هورااااااااااااااااااااااااااااا فقط خواستم شما هم تو شادیم شریک باشید
منO-o
بابامD:
مدیر مدرسمون:خدا رو شکر نمیاد مدرسه

يكي از سؤال هاي بزرگ زندگيم اينه كه "نوك دماغ سربازي كه جلو مافوقش؛ خبردار وايساده چه جاذبه اي براي پشه ها داره؟‏!‏‏!‏‏!‏‏"‏

آقا من یه سوال دارم!
چرا وقتی خانما گریه میکنن، میرن جلو آینه گریشون شدت میگیره؟؟!!
:|

تقلید کار میمونه
میمون جزو حیوونه
تو جنگلا فراوونه
**
شاعر گم نام دهه شصتی **

رفتم دندون پزشكي دكتره وسط كار مبايلش زنگ زد.اصلا منو يادش رفت.نصف وسايل دندون پزشكيش يك ساعت تو دهنم شناور بود. بعد يك ساعت برگشته ميگه نميدونم چرا درست نميشه؟؟؟
اينجا ديگه افق جواب نميده. يعني وامصيبتا!

چگونه یک زن رو خوشحال کنیم ؟!
براي خوشحال کردن يک زن
يک مرد فقط نياز دارد که اين موارد باشد
1.
يک دوست
2.
يک همدم
3.
يک عاشق
4.
يک برادر
5.
يک پدر
6.
يک استاد
7.
يک سرآشپز
8.
يک الکتريسين
9.
يک نجار
10.
يک لوله کش
11.
يک مکانيک
13.
يک متخصص چيدمان داخلي منزل
15..
يک متخصص مد
16.
يک روانشناس
17.
يک دافع آفات
18.
يک روانپزشک
19.
يک شفا دهنده
20.
يک شنونده خوب
21..
يک سازمان دهنده
22.
يک پدر خوب
23.
خيلي تميز
24.
دلسوز
25.
ورزشکار
26.
گرم
27.
مواظب
28.
شجاع
29.
باهوش
30.
بانمک
31.
خلاق
32.
مهربان
33.
قوي
34.
فهميده
35.
بردبار
36.
محتاط
37.
بلند همت
38.
با استعداد
39.
پر جرأت
40.
مصمم
41.
صادق
42.
قابل اعتماد
43.
پر حرارت
بدون فراموش کردن :
44.
تعريف کردن مرتب از او
45.
عشق ورزيدن به خريد
46.
درستکار بودن
47.
بسيار پولدار بودن
48.
تنش ايجاد نکردن براي او
49.
نگاه نکردن به بقيه دختران
و در همان حال، شما بايد :
50.
توجه زيادي به او بکنيد، و انتظار کمتري براي خود داشته باشيد
51.
زمان زيادي به او بدهيد، مخصوصاً زمان براي خودش
52.
اجازه رفتن به مکانهاي زيادي را به او بدهيد، هيچگاه نگران نباشيد او کجا مي رود.
بسيار مهم است :
53.
هيچگاه فراموش نکنيد :
*
سالروز تولد
*
سالروز ازدواج
*
قرارهايي که او مي گذارد

چگونه يک مرد را خوشحال کنيم
تنهاش بذاريد و دست از سرش بردارید
همین!

اقا ی سوال ذهن منو خیلی وقته درگیر خودش کرده این که میگن طرف زده به سیم آخر یعی چی سیم آخر کجاست کجای بدن قرار داره چه شکلی. اصلا کی می دونه به ماهم بگه ذهن مارو اروم کنه.
لایک=خدا خیرت بده منو از نگرانی در اوردین.انشاالله هرچی لایک بخواین خدا بهتون بده .آمین.

 

ادامه
22-
بیشترین مبلغ ممکن در خواست میکنن.
23-
پول رو میگیرن. 24- برمیگردن به ماشین.
24-
آرایششون رو توی آینه عقب چک میکنن.
25-
توی کیفشون دنبال سویچ ماشین میگردن.
26-
استارت میزنن. 28- پنجاه متر میرن جلو.
27-
ماشین رو نگه میدارن.
28-
دوباره برمیگردن جلوی بانک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, | 6:30 بعد از ظهر | نویسنده : mahdi serajizade |