جوک های 92

دوستان با اعتماد به نفسی که با لایکاتون بهم دادین دست خونواده رو گرفتم با اجازه ی عباس آقا دارم میرم از سلنا خواستگاری کنم 0.00000001% احتمال میدم جوابش نه باشه،شکست عشقی بخورم هیچکدومتونو نمیبخشم.!!!
چرا با احساسات جوون مردم بازی میکنین.؟؟؟؟؟

کسی که بیشتر اوقات پای اینترنته معتاد نیس
نه معتاد نیس
فقط تنههاس تنهای تنها
خواهشا اونو با معتاد اشتباه نگیرید

 

دوستان بنده پس 4 ساعت که گذشته فهمیدم این سایت از نظر بهداشتی مشکل داره،این بیماری خود لایک کنی به منم سرایت(صرایط،ثرایت،ثرایط)اصن آره من املا همیشه نمره م 10 بوده.
بله عرض میکردم بنده هم بیمار شدم.
هزینه ی کامپوت پدیرفته میشود.

فرستنده : روح الامین

 

میگم یه ساعت داریم تو خونمون تا میرم سر درسم مثل لاک پشت حرکت میکنه حالا عوضش تا میرم تو ۴جوک مثل چیتا حرکت میکنه!!!
خرابه عایا؟؟؟؟؟

دیشب داشتم تو 4jok مطلب میخوندم و لایک میکردم داداشم اومده میگه بازم رفتی 4jok
گفتم آره.
ستاد مبارزه با پ ن پ
هههههههههههههه

اعتراف میکنم که وقتی دوست دخترم برای اولین بار با زبون خاص خودش(عسیسم.عجقم.خوجملم....
حرف زد فک کردم داره فحش میده خلاصه هر چی از دهنم در اومد بهش گفتم هههههههههههههه
آره بنده همچین آدم باهوشی هستم

یادش به خیر! ما دهه شصتیا واسه مخاطب خاصمون! شریعتی می خوندیم و حافظ حفظ بودیم!
الان هم می خونن؟!!!!

اینایی که یه گوشی میخرن تا یک ماه اگه یه مولکول خاک روش بشینه سریع پاکش میکنن همونایی أن که نایلون رو صندلی پراید و تا یک ماه برنمیدارن!!!

الآن جدیدا" میگن یکی که میره کبابی فقط یه سیخ گوجه سفارش میده تازه یارو ازش میپرسه جوجه بزارم کنارش یا نمیخواد!!
تازه دور و بریاش جوری نیگاش میکنن انگار بانک زده بنده خدا!!!!!

هر کی تا حالا حتی یه بارم هم که شده به (برنارد) حسودیش شده که چرا اون یه همچین ساعتی داره و ما نداریم اصلا" از کجا میشه از اینا خرید!!!
مگه نه؟؟؟؟

دیشب به بابام گفتم از این به بعد میخوام دستم تو جیب خودم باشه!!!
یعنی از دیشب تا حالا بابام اندازه این 16سال بهم محبت کرده

 

من نمیدونم چرا موقع شهریه باشگاه من که میاد بابام باهام قهر میکنه!!!
شــــــــــــــما نمیدونید چرا؟؟

 

یعنی میشه منم یه روز بفهمم هدف
خلقت مورچه چیه؟

 

میدونین چی شد آیا؟
بگم دیگه. امروز جلدی درس خوندم بیام 4جوک. اومدم پاتوق این جوری شدم: ^___________________________________________________^ چرا؟ خعلی از اون دوستایی که دوسشون داشتم برام پست گذاشته بودن. :))))))))) داشتم به مسیحای عزیز فکر میکردم دیدم تو پستش اسم منم هست. ^_^ . بابا با مراما. تچکر ویژه از همه ی اونایی که اسمم رو تو پستاشون آورده بودن. :)))))))
آها. هر روز ظهر کته رو یادم رفته بود. :)
کوچکترین عضو 4 جوک؟ فک نمیکردم 11 ساله داشته باشی. خوش اومدی کوشولو. :))))))))))))
اجازه هس آیا منم خودمو معرفی کنم؟
کوتاهه. نویانم، 14 سالمه، نزدیک یه ساله 4 جوک میام، ترک تبریزم. معتاد 4 جوک. ^_______________^
الان حس میکنم خانم صادقی میخواد خفم کنه با این پستای طولانیم. ببخشید خانم مهندس چه کنیم ابراز احساساته. :))))))))))))))))))

 

 

تاحالا دقت کردین دست خط این خوش نویسارو اصلا نمیشه خوند؟؟؟؟؟ من که همیشه الکی سر تکون میدم میگم بههههه بههههه چه جمله ی قشنگی!!!!!!!!!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, | 6:24 بعد از ظهر | نویسنده : mahdi serajizade |